Založ si blog

O čo naše životy obohatil Steve Jobs….

Byť najbohatším človekom na cintoríne pre mňa nič neznamená…Ísť večer do postele s pocitom, že sme urobili niečo úžasné… to je to, na čom mi záleží. (Steve Jobs)

Steve…

Príbeh o 21. ročnom mladom Američanovi, ktorý to so svojou kreativitou a zásadovosťou dotiahol až do počítačového neba pozná skoro každý … naučte sa od neho žiť úspešný život!

• Myslite jednoducho

Jednoduché nápady, zlepšenia či riešenia sú poväčšine prijímané oveľa lepšie ako zložité. Snažte sa myslieť v jednoduchých súvislostiach. Žiadny veľký vynález nie je postavený na zložitosti. Čím jednoduchšie, tým úspešnejšie…

 

• Naučte sa povedať „nie“

V súčasnosti sme zvyknutí prijímať rozhodnutia s veľkou dávkou samozrejmosti. Vážte si samých seba. Ak vnútorne nesúhlasíte, neváhajte povedať „nie“, stáva sa to umením. Pripravte si argumenty a nebojte sa…

 

• Nepreceňujte peniaze

Peniaze sú len peniaze. Súčasť nášho každodenného života, avšak nemali by sa stať naším životom. Najdôležitejšie veci si nekúpite, pocit spokojnosti sám so sebou i so svojou prácou je na nezaplatenie…

Buďte meradlom kvality.

Niektorí ľudia nie sú zvyknutí na prostredie,

v ktorom je očakávaná excelentnosť.

(Steve Jobs)

 

• Nejde o to, čo hovoríte, ale ako to hovoríte

Príjemný spôsob vyjadrovania, zanechanie dobrého dojmu, súlad medzi verbálnou a neverbálnou komunikáciou sú na nezaplatenie. Aj negatívne veci sa dajú povedať konštruktívne. Použite trošku šarmu i prirodzenosti.

 

• Vyhýbajte sa väčšine

Priemernosť je skazou dnešnej doby. Každý človek je výnimočný a jedinečný. Nebojme sa rozvíjať vaše silné stránky a odlišovať sa od ostatných. Každý človek by mal byť sám sebou, veď svet má byť rozmanití so všetkým čo k tomu patrí…

• Usilujte sa o dokonalosť

Dokonalosť predstavuje výnimočnosť, vzornosť i prvotriednosť. Ak sa budeme snažiť byť neustále lepšími raz sa nám to podarí a táto naša snaha o dokonalosť sa premení na víťazstvá, šťastenu a spokojnosť…

• Choďte za svojím srdcom

Človek je tvor inteligentný s vyvinutou intuíciou. Robte veci ako cítite, prihliadajte na reálne veci okolo vás, ale nechajte sa unášať pocitmi a srdcom. Tie vás nesklamú . Zoberte na seba riziká, ktoré prinášajú nové výzvy sú lepšie ako smútok z toho, že ste sa ani nepokúsili o niečo inovatívne. Len na základe pokusov a odvahy sa vytvárajú nezabudnuteľné diela…

Zostaňte hladní, zostaňte bláznami…

(Steve Jobs)

Pokoj v duši… v živote? : ) a v materstve?

22.02.2019

Do špiku kostí som temperamentná. Naučila som sa časom a vekom s mojou povahou pracovať. Profesne som robila s ľuďmi, rôznymi – či už vekom, povahou alebo profesiou a musela som sa naučiť potlačiť svoje emócie a spolupracovať s každým. Darilo sa mi to. Mala som pokoj v duši. Stala som sa matkou nádhernej a zdravej dcéry a pokoj v duši sa na nejaký čas niekam [...]

Niekedy treba veriť na zázraky – Brazílske zázraky

16.10.2014

Chcela by som Vám napísať o mojej skúsenosti, ktorú som zažila – zážitok, ktorý do mňa štuchol a dal mi zas a znova najavo….že predsa len aj keď sa na to pozeráme akokoľkek zázraky sa dejú a je len na nás či si ich všimneme… Príhoda, ktorú som zažila a chcem sa s ňou s vami podeliť sa odohrala v Riu. Presnejšie v meste Rio de Janeiro v Brazílii…. ak [...]

V akej dobe žijeme. ..

16.09.2014

Často sa stretávam s ty’m, že ľudia nadávajú na dobu v akej žijeme. Ako ťažko sa žije, pracuje, ako je málo príležitostí a radostí zo života… Je to dobou v ktorej žijeme? Keď sa nad tým zamyslíme, doba sa veľmi nemení. Vzťahy zostávajú rovnaké. Miestami si niektoré radosti my samy.. vedome či nevedome ničíme. Prišli mobily, internet môžeme ich využívať [...]

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Jaroslaw Kaczyński

Líder opozičnej PiS Kaczyňski: Kandidujeme do europarlamentu, aby sme odmietli Green Deal

27.04.2024 22:09

Európska zelená dohoda bude podľa Kaczyńského pre Poľsko znamenať i čoraz vyššie ceny energií, ale aj nárast cien "prakticky vo všetkých oblastiach".

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 8550x
Priemerná čítanosť článkov: 1710x

Autor blogu

Kategórie