Založ si blog

Niekedy treba veriť na zázraky – Brazílske zázraky

Chcela by som Vám napísať o mojej skúsenosti, ktorú som zažila – zážitok, ktorý do mňa štuchol a dal mi zas a znova najavo….že predsa len aj keď sa na to pozeráme akokoľkek zázraky sa dejú a je len na nás či si ich všimneme…
Príhoda, ktorú som zažila a chcem sa s ňou s vami podeliť sa odohrala v Riu. Presnejšie v meste Rio de Janeiro v Brazílii…. ak niekedy v živote chcete zažiť čo zmanená žiť a váźiť si život kúpte si letenku rok doredu (aby to bolo pre každú peňaženku) a vydajte sa do Brazílie…
Pre mňa osobne znamená Brazília:
NESKUTOČNÝCH ĽUDÍ  – bozkávajúcich sa 70 ročných ľudí na letisku, sebavedomé a príťažlivé ženy, krásnych opálených vyšportovaných chlapcov i mužov, všeobecne ľudí stále usmiatych a hlasných….
FENOMENÁLNE JEDLO – je to hriech, ale nemám rada hovadzie maso… avšak brazílske zapekané hovadzie so syrom som mala každý jeden ďen…NEPREKONATEĽNÚ CHUDOBU …. slumy, ktoré sú avšak plné úžastných  a super naladených ľudí – jasné povačšine je to pre nás európanov nebezpečné…
NEUVERITEĽNÝ SEXEPÍL… ono je to tak, keď sa pozriete na brazílčanku na pláži je to neprekonateľný zážitok, ktorý asi zažijete v máloktorej inej krajine… a ak si myslíte, že nemôžete nosiť malinké bikiny keď máte 120 kg, verte, že môžete a verte dá sa to 🙂
Keď sa povie Rio de Janeiro skoro každého napadne : KRISTUS., otočený tvárou k bohatej časti a za chrbtom sa mu rozprestiera neskutočne chudobná časť..
Práve s touto sochou je spojený jeden z mojich životných zážitkov. Moja sestra bola na presne tom istom mieste asi mesiac pred mojím príchodom a socha Krista bola jej najvačším zážitkom. Samozrejme z tohto dôvodu boli moje očakávania obrovkské.
Čakala som, že bude pod sochou Krista veľa klákatiek, kde si môžem klaknúť a pomodliť sa, čakala som tiché a posvatné miesto…nič také tam nebolo.. čo som tam videla boli ľudia s rozpaženími rukami, ktorí napodobňovali Krista – vnímala som to ako rúhanie. Na moje pomery tam nebolo nič nadpozemské – iba krásna, obrovská socha….
Bola som sklamaná. Odfotili sme sa, pozreli sme si výhľad, pomodlila som sa, pozorovali sme ľudí… Po pol hodine sme odchádzali a keď sme stáli presne pod sochou Krista ľudia začali kričať a naraz niečo fotiť. Bola to dúha, presne nad Kristom. Z nášho pohľadu mal Kristus svatožiaru, farebnú svetožiaru….
V tom momente som si uvedomila, že v živote sa nám stáva toľko zázrakov, koľko dovolíme aby sa nám stávalo… každému človeku sú dopriate zázraky, malé či veľké a je len na nás či sa budeme na svet usmievať a vnímať každodenné malé zázraky, ktoré nám z nášho obyčajného života robia náš malý svet krajším….

Pokoj v duši… v živote? : ) a v materstve?

22.02.2019

Do špiku kostí som temperamentná. Naučila som sa časom a vekom s mojou povahou pracovať. Profesne som robila s ľuďmi, rôznymi – či už vekom, povahou alebo profesiou a musela som sa naučiť potlačiť svoje emócie a spolupracovať s každým. Darilo sa mi to. Mala som pokoj v duši. Stala som sa matkou nádhernej a zdravej dcéry a pokoj v duši sa na nejaký čas niekam [...]

O čo naše životy obohatil Steve Jobs….

22.10.2014

Byť najbohatším človekom na cintoríne pre mňa nič neznamená…Ísť večer do postele s pocitom, že sme urobili niečo úžasné… to je to, na čom mi záleží. (Steve Jobs) Steve… Príbeh o 21. ročnom mladom Američanovi, ktorý to so svojou kreativitou a zásadovosťou dotiahol až do počítačového neba pozná skoro každý … naučte sa od neho žiť [...]

V akej dobe žijeme. ..

16.09.2014

Často sa stretávam s ty’m, že ľudia nadávajú na dobu v akej žijeme. Ako ťažko sa žije, pracuje, ako je málo príležitostí a radostí zo života… Je to dobou v ktorej žijeme? Keď sa nad tým zamyslíme, doba sa veľmi nemení. Vzťahy zostávajú rovnaké. Miestami si niektoré radosti my samy.. vedome či nevedome ničíme. Prišli mobily, internet môžeme ich využívať [...]

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 08:52

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 8552x
Priemerná čítanosť článkov: 1710x

Autor blogu

Kategórie